JORNADA D'AMISTAT ROTÀRIA I OLEOTURISME

sábado, 21 de septiembre de 2024 11:00-16:00, FINCA CUADRAT VALLEY, Ctra. de L'Albagés a Cervià, km 3,500 Albagés (Lleida)

Uneix-te a una experiència inoblidable a Cuadrat Valley amb el Club Rotary de Lleida! 🌿🍫🍷

📅 Data: 21 de setembre de 2024
🕚 Hora d'inici: 11:00 AM
📍 Lloc: Cuadrat Valley  +Com arribar-hi.

Agenda de l'Esdeveniment:

🔸 11:00 AM - Rebuda i visita al molí: Et donem la benvinguda al Mirador de Vidre i comencem amb una visita a les nostres instal·lacions.

🔸 12:15 PM - Tast d'olis i xocolates: Gaudeix d'una degustació dels nostres tres olis d'oliva, incloent-hi l'oli premiat Elixir Despinyolat, acompanyat de delicioses xocolates.

🔸 1:30 PM - Dinar al Mirador de Vidre: Assaboreix un exquisit menú mentre contemples les impressionants vistes dels nostres camps d'oliveres i vinyes de Bordeus.

Menú Cuadrat Valley:

🥗 Entrant:
Amanida de formatge de cabra amb vinagreta de poma i oli Elixir Despinyolat de Cuadrat Valley.

🍛 Plat Principal:
Arròs melós mar i muntanya amb llonganissa, bolets i gambes.

🍰 Postres:
Pastís de tres xocolates.

🍷 Celler:
Vi blanc Le Loup de la Loubière, Bordeus.
Vi negre Château La Loubière, Bordeus.

💧 Aigües minerals Maximun.
☕ Cafès Delsams i infusions.

Preu de l'experiència: 55€ IVA inclòs.

No et perdis aquesta oportunitat única de gaudir d'una jornada plena de sabors i vistes espectaculars! Reserva el teu lloc ara i viu la màgia de Cuadrat Valley amb Rotary. 🌟

📲 Per a més informació i reserves, contacta amb nosaltres a rotary.lleida@rotary2202.org

#CuadratValley #EsdevenimentRotary #TastDOlis #Gastronomia #Vi #ExperiènciaÚnica #EsdevenimentExclusiu

Únete a una experiencia inolvidable en Cuadrat Valley con Rotary Club de Lleida! 🌿🍫🍷

📅 Fecha: 21 de septiembre de 2024
🕚 Hora de inicio: 11:00 AM
📍 Lugar: Finca Cuadrat Valley. +Como llegar.

Agenda del Evento:

🔸 11:00 AM - Recibimiento y visita al molino: Te damos la bienvenida en el Mirador de Vidre y comenzamos con una visita a nuestras instalaciones.

🔸 12:15 PM - Cata de aceites y chocolates: Disfruta de una degustación de nuestros tres aceites de oliva, incluyendo el premiado aceite Elixir Despinyolat, acompañado de deliciosos chocolates.

🔸 1:30 PM - Almuerzo en el Mirador de Vidre: Saborea un exquisito menú mientras contemplas las impresionantes vistas de nuestros campos de olivos y viñedos de Burdeos.

Menú Cuadrat Valley:

🥗 Entrante:
Ensalada de queso de cabra con vinagreta de manzana y aceite Elixir Despinyolat de Cuadrat Valley.

🍛 Plato Principal:
Arroz meloso mar y montaña con longaniza, setas y gambas.

🍰 Postre:
Pastel de tres chocolates.

🍷 Bodega:
Vino blanco Le Loup de la Loubière, Burdeos.
Vino tinto Château La Loubière, Burdeos.

💧 Aguas minerales Maximun.
☕ Cafés Delsams e infusiones.

Precio de la experiencia: 55€ IVA incluido.

¡No te pierdas esta oportunidad única de disfrutar de una jornada llena de sabores y vistas espectaculares! Reserva tu lugar ahora y vive la magia de Cuadrat Valley con Rotary. 🌟

📲 Para más información y reservas, contacta con nosotros en el correo rotary.lleida@rotary2202.org

#CuadratValley #RotaryEvent #CataDeAceites #Gastronomía #Vino #Distrito_2202 #ExperienciaÚnica #EventoExclusivo

FINCA CUADRAT VALLEY