JORNADA DE JOVENTUT Y CANVI DE COLLARS AMB VISITA DE LA GOVERNADORA AL RC DE LLEIDA

jueves, 26 de septiembre de 2024 19:30, Hotel NH Pirineus, Gran Passeig de Ronda, Lleida, Sala Vall d'Aran

Ens complau convidar-vos a la nostra propera jornada especial, que tindrà lloc el proper dijous, 26 de setembre a les 20:00h, on celebrarem una jornada dedicada a la PAU i realitzarem el tradicional canvi de collars entre la Presidenta sortint Maria Fernanda C. del Pozo i la Presidenta entrant Maite Utgés Nogués.

Aquesta jornada és una oportunitat única per reforçar els llaços que ens uneixen com a club i per conèixer les experiències inspiradores de joves compromesos amb el canvi social.

En aquesta ocasió, tindrem l'honor de rebre la visita de la nostra Governadora Montserrat Moral, qui ens oferirà una visió inspiradora sobre el futur del nostre districte i el paper vital dels joves en la construcció d'un món millor.

El programa inclourà:

• Canvi de Collars:  Cerimònia de traspàs de responsabilitats dins del club.
  • RYLA per la Pau organitzat per RC d'Igualada:  Una presentació sobre un dels projectes  inspiradors en el què els nostres joves poden participar.
  • Visita de la Governadora Montserrat Moral:  Discurs i intercanvi d'impressions.

No us perdeu aquesta ocasió per connectar, aprendre i inspirar-vos. La vostra presència serà clau per fer d'aquest esdeveniment un èxit!

Per confirmar l'assistència, si us plau, envieu el justificant de pagament al correu rotary.lleida@rotary2202.org i feu la inscripció online al següent formulari.

Us hi esperem amb il·lusió!

Rotary Club de Lleida

Nota: L'ordre i el contingut del programa poden estar subjectes a canvis.

Ha pasado el plazo de registro