CANVI DE JUNTA EL 14-06-2024

viernes, 14 de junio de 2024

Comité Comunicació

Divendres vam celebrar el tradicional canvi de collars que           acomiada la junta d'aquest 2023 - 2024 i dona la benvinguda a la nova junta 2024 - 2025 amb Josep Lluís Torres com a president, Joan Costa com a secretari, Mina Tonisastre com a tresorera, David Raya com a cap de protocol i Vicenç Lopez com a secretari tècnic.

El president entrant, Josep Lluís Torres, en el seu discurs, va explicar que espera fer arribar la màgia rotària a molts projectes comunitaris, sobretot socials i en concret va nomenar l'entitat Esclerosi Múltiple de l'Anoia. I per descomptat, que seguirien treballant per recaptar fons per a vacunes contra la pòlio, una lluita amb la qual Rotary està molt compromesa des de fa anys.

Joan Leon, en el seu discurs de comiat com a president, va agrair el suport de tots els companys i companyes, i entitats amb les quals durant aquest any hi ha col·laborat. En aquest sentit, va dir que esperava haver deixat també un bon record perquè "Potser no sabran el que vas fer, ni recordaran el que vas dir, però mai oblidaran com els vas fer sentir".

L'acte, que es va celebrar a Can Alzina de Rubió, va comptar amb la presència de Sergio Aragón, Coordinador Regional per LA FUNDACIÓ ROTARIA de la Regio 23, la  governadora de l'any 2022-23,  Ingrid Steinhoff, la governadora electa 2024-25, Montse Moral i del governador de Bolívia, Livio Zozzoli.

ZZ

Z