ROTARY CLUB IGUALADA ATORGA UNA BECA A UNA ENTRENADORA DEL CB IGUALADA

lunes, 12 de agosto de 2024

Comité Comunicació

Rotary Club Igualada atorga la seva primera beca a una entrenadora del Club Bàsquet Igualada!

Estem orgullosos d’anunciar que el Rotary Club Igualada ha fet efectiva la seva primera beca en el marc del conveni de col·laboració amb el Club Bàsquet Igualada (CBI). La "Beca Rotary Formació Entrenadors CBI" ha estat concedida a l'entrenadora Aina López Serravinyals.

Aquest conveni, signat l'any passat, compromet el Rotary Club Igualada a donar suport al CBI en el desenvolupament de les seves activitats esportives i formatives, finançant la formació de dos entrenadors de Nivell 1 de la Federació Catalana de Bàsquet.

A l'acte d'atorgament de la beca han assistit els presidents del Rotary Club Igualada dels anys 2022/2023, Salvador Farrés, del 2023/2024, Joan Leon, i del 2024/2025, Lluís Torres. La signatura formal ha anat a càrrec de Joan Leon, president del 2023/2024, en presència de la presidenta del CBI, Lídia Estany.

Des de la nostra fundació el 24 d'octubre de 1988, el Rotary Club Igualada ha desenvolupat nombrosos projectes a nivell local i internacional, sempre amb l'objectiu de prestar servei voluntari i altruista per al desenvolupament de la bona voluntat i la pau al món.

Amb aquesta nova iniciativa, demostrem un cop més el nostre compromís amb el foment de l'esport i la formació de joves talents al Club Bàsquet Igualada. #RotaryClubIgualada #CBI #BecaRotary #Formació #Esport #Joventut #Solidaritat #CompromísLocal #Districte2202