III Romescada solidària.

domingo, 4 de agosto de 2024

El passat 4 d'agost es va celebrar la III Romescada solidària del club.

Primer amb la sortida en golondrina per la costa de Tarragona i la posterior visita al museu marítim, al arribar a la Confradia de Pescadors, agraïr al seu president Esteve Ortiz per facilitar-nos les instal·lacions, ja teníem apunt un bon vermouth amb pica-pica per recuperar forces i després el dinar amb la musclada i el romesco de sèpia amb mandonguilles preparats pel serrallenc i soci d'honor del club Josep Ramon Tules, Pitu Mosquits pels de casa.

Els postres vam tenir dos moments especials, l'aniversari de noces dels companys del Rotary Club de Vilanova i la Geltrú i l'aniversari del nostre past governador Sergio Aragon. Agraïr a la seixantena de participants de tots els clubs i amics que han gaudit en aquest dia d'amistat i solidaritat, ja que el benefici es destina al projecte de l'empoderament de les nenes amb les beques in memoriam Rosó Teixell.

III Romescada Solidària.