Tradicional Sardinada Rotària amb Lliurament d'un Paul Harris Fellow

lunes, 15 de julio de 2024

Èxit de la Tradicional Sardinada Rotària amb Lliurament del Paul Harris Fellow a Francesc Monguió Bofarull

El Club Rotary de Tarragona va celebrar ahir la seva tradicional sardinada, un esdeveniment que reuneix socis i amics en un ambient de germanor i solidaritat. Durant la vetllada, es va dur a terme el lliurament del prestigiós reconeixement Paul Harris Fellow a Francesc Monguió Bofarull, en reconeixement a la seva destacada contribució a la comunitat i al servei rotari.

Francesc Monguió va agrair el reconeixement i va expressar el seu compromís continuat amb els valors rotaris.

L'acte, que va tenir lloc al restaurant El Trull – 4 brases, va comptar amb una gran assistència i va ser un èxit rotund. Els assistents van gaudir d'una deliciosa sardinada.

Tradicional Sardinada Rotària amb Lliurament de Paul Harris Fellow