Nit de Relats Solidaris, de la Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia

jueves, 11 de julio de 2024

Rotary Club de Girona

Ahir vam assistir a la presentació del projecte "Nit de Relats Solidaris a Girona", al CaixaForum Girona. El projecte, que tindrà lloc el 9 d'octubre a la Finca Mas Batlle, consisteix en un sopar benèfic organitzat per la Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia.

En el marc de la iniciativa "Relats Solidaris de l'Esport", un grup de més de 40 periodistes sumen forces amb l'objectiu de fer realitat el "Pavelló de la Victòria", un espai per cuidar la vida dels nens i nenes amb malalties que no es poden curar, i donar suport als seus familiars.

Des d'aquí, animem a tothom a participar en l'acte, que tindrà la col·laboració del Girona FC i de Cristhian Stuani, i a contribuir a fer la diferència en la vida d'aquests nens i les seves famílies.