Canvi de Governadora 2024/25 del districte 2202

lunes, 8 de julio de 2024

Rotary Club Costa Brava

Aquest cap de setmana, hem assistit al canvi de Governadora 2024/25 del districte 2202, on Montse Moral  ha pres les regnes del càrrec. L’acte, carregat de simbolisme i emoció, ha estat una celebració de la continuïtat i del compromís amb els valors rotaris.

Durant la cerimònia, també s’hi ha dut a terme el canvi de president del Rotary Sant Cugat del Vallès, en reconeixement que la nova governadora forma part d’aquest club. La jornada ha estat un moment significatiu, ja que ha permès reforçar els vincles i compartir experiències entre els diferents clubs, amb la participació de gairebé 300 persones.

Estem molt contents d’haver format part d’aquesta jornada especial, i esperem continuar col·laborant amb la nova governadora i els companys rotaris en futurs projectes i iniciatives.