Celebració del Canvi de Collars del Rotary Club Caldes de Montbui Cingles de Bertí

domingo, 30 de junio de 2024

Francesc Martínez Boluda

Ahir a la nit, el Rotary Club Caldes de Montbui Cingles de Bertí va celebrar la tradicional festa de canvi de collars a la seu del club, al Restaurant Robert de Nola. Aquest esdeveniment anual és un dels moments més destacats del calendari del club, simbolitzant el pas de responsabilitats entre el president sortint i el nou president entrant.

Ernest Colom, president sortint, va inaugurar la cerimònia amb un emotiu discurs. Durant la seva intervenció, va fer una detallada revisió dels èxits i iniciatives de l'any passat, destacant els projectes comunitaris i les accions solidàries impulsades pel club. Va agrair la dedicació i compromís de tots els socis i sòcies, encoratjant-los a seguir perseverant en la tasca rotària. Les seves paraules van ser rebudes amb un càlid aplaudiment, reflectint el respecte i l'admiració que ha guanyat durant el seu mandat.

A continuació, Pere Barrios va prendre la paraula com a president entrant. En el seu discurs, Barrios va recordar amb emoció la primera vegada que va tenir l'honor de ser president del club, expressant la seva gratitud per la confiança dipositada en ell una vegada més. Va manifestar el seu entusiasme per emprendre nous projectes i aportar idees fresques que contribueixin al creixement i l'impacte del Rotary Club Caldes de Montbui Cingles de Bertí.

Després dels discursos, els assistents van gaudir d'un sopar exquisit, servit amb la qualitat i atenció al detall que caracteritzen el Restaurant Robert de Nola. L'ambient va ser de gran camaraderia i alegria, amb converses animades i un profund sentiment de germanor entre els membres del club.

La vetllada va culminar amb una animada festa i ball, on socis, sòcies i convidats van poder gaudir d'una estona de diversió i celebració. Aquesta trobada no només va servir per commemorar el canvi de collars, sinó també per reforçar els llaços d'amistat i compromís que uneixen els membres del Rotary Club.

El Rotary Club Caldes de Montbui Cingles de Bertí afronta aquest nou període amb optimisme i determinació, amb la voluntat de continuar treballant per millorar la comunitat i contribuir a causes solidàries a nivell local i global. La celebració d'ahir va ser un testimoni de la vitalitat i el compromís del club, així com de la seva capacitat per adaptar-se i innovar en benefici dels altres.

Traduce esta noticia al castellano

Junta entrant